معرفی صرافی ایرانی آنلاین Nobitex

الگوهای گاوی شکل بیتکوین 160 هزار دلار را هدف گرفته اند
آذر ۷, ۱۳۹۹
آموزش صرافی ارزهای دیجیتال – Coinex
آذر ۷, ۱۳۹۹

در قسمت معرفی صرافی ایرانی آنلاین Nobitex ، میخوام صرافی آنلاین ایرانی را خدمت شما دوستان معرفی کنم که از سال 1396 کارشو شروع کرده و خوشبختانه موفق بوده.

در این صرافی شما براحتی و در چند قدم ساده میتونید ثبت نام کنید و فعالیت خودتونو شروع کنید.

همونطور که میدونید، برای تبدیل پول فیزیکی ، نیاز داریم تا در یک صرافی این تبدیل رو انجام بدیم. پس نیاز به یک واسطه داریم تا اینکارو برامون انجام بده.

خرید و فروش در صرافی
خرید و فروش در صرافی آنلاین

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

این صرافی دارای دو سطح کاربری میباشد سطح 1 و سطح 2 . در این دوسطح مقدار واریز و برداشت متفاوته و همچنین احراز هویت هم متفاوت خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در نوبیتکس با توجه به سطوح مختلف کاربری:

مدارک مورد نیاز برای سطح یکمدارک مورد نیاز سطح دو
ایمیل معتبرشماره تلفن ثابت
شماره تلفن همراهصورتحساب قبض‌‌محل‌سکونت: تلفن، برق، گاز، اجاره‌نامه یا سند مالکیت
ارائه اطلاعات و تصویر کارت ملی عکس از خودتان طبق این الگو
شماره کارت بانکی (برای واریز)شماره موبایل ثبت شده به اسم کاربر
شماره شبا بانکی (برای برداشت)
جدول مدارک سطوح مختلف کاربری

  • دقت فرمایید در سطح دو کاربری شماره همراه باید به نام خود کاربر باشد.
  • برای ثبت نام باید 18 سال به بالا باشید.

نکته: حتما میپرسید چرا باید مدارک رو بهشون ارائه بدیم !

جواب : بخاطر جلوگیری از پولشویی و کلاهبرداری. همچنین در شرایط و قوانین این سایت، ذکر شده نباید حساب کاربری رو در اختیار دیگران قرار دهید.

نکته : دکمه بالا لینک معرفی بنده برای شماست. و در صورتی که از لینک بنده استفاده کنید، 15% کارمزد بهتون تخفیف داده میشه و 15% کارمزد به من پورسانت میدن.

اگر شما از کد معرف استفاده کنید، هیچ هزینه اضافه ای برای شما نداره، بلکه 15% هم بهتون تخفیف میده.

نکته: در سایتهای دیگه میتونید لینک معرف پیدا کنید. ولی اکثریتشون 5% بهتون تخفیف خواهند داد و 25 درصد رو برای خودشون نگه خواهند داشت. شما هم میتونید لینک معرفی خودتونو در اختیار دیگران قرار دهید. و حداکثر 30% از کارمزد معاملات افرادی که معرفی کردید سود ببرید. و یا اینکه مثل من تنظیم کنید 15% به 15% باشه . درآینده بصورت ویدئویی بیشتر این قسمت را توضیح خواهم داد.

نوبیتکس از این رمزارزها پشتیبانی می‌کنه: بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش، بایننس کوین، ایاس، ترون، استلار، ریپل و تتر


هزینه ها و کارمزد های معاملات

در نوبیتکس کارمزد معاملات به دو صورت میباشد. برای خرید و فروش ارز دیجیتال توسط ریال که این عملیات در بازار اصلی ( ریالی ) انجام میشود. و دیگری برای خرید وفروش جفت ارز ها میباشد. بعنوان مثال میخواهیم با ارز دیجیتال تتر، مقداری ارز دیجیتال بیتکوین بخریم. یا بالعکس ، میخواهیم بیتکوینی که داریم را به تتر تبدیل کنیم. این نوع معاملات که با جفت ارزهای دیجیتال انجام میشوند در بازار حرفه ای نوبیتکس قابل انجام هستند.

حجم معاملاتکارمزد معاملات
کمتر از 10 میلیون تومان0.35%
بین 10 تا 50 میلیون تومان0.30%
بین 50 تا 100 میلیون تومان0.25%
بیشتر از 100 میلیون تومان0.2%
جدول کارمزد معاملات بازار اصلی در نوبیتکس آذر ماه 1399

  • معاملات انجام شده در بازارهای حرفه‌ای نوبیتکس، مستقل از حجم به صورت ویژه با کارمزد 0.13% برای میکر و 0.15% برای تیکر محاسبه می‌شود. منظور از بازارهای حرفه‌ای، بازارهای با مقصد تتر مانند بیت‌کوین/تتر است.
  • میزان کارمزد معاملات در سطح تریدر برای بازارهای حرفه‌ای، همانند دیگر سطوح کاربری بوده و در بازارهای ریالی، مطابق با جدول زیر می‌باشد.
نوع معاملهکارمزد معاملات بازارهای ریالی در سطح تریدر
حالت میکر(Maker)0.1%
حالت تیکر(Taker)0.15%
میکر همون سازنده معامله میباشد و طرف مقابل تیکر نام دارد

تمامی واریز ها از طرف شما به این سایت بدون کارمزد هست. ولی در برداشت ارزهای دیجیتال هزینه شبکه از مقدار برداشت شما کسر میشه.


ویدئوی تبدیل ریال یا تومان به ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس

در برداشت بصورت ریال از نوبیتکس، به دلیل هزینه درگاه، ۱ درصد کل مبلغ مورد درخواست تا سقف ۴۰۰۰ تومان می باشد. یعنی اگر مقدار برداشت شما 900 میلیون تومان باشه، هزینه کارمزد از 4000 تومن بیشتر نخواه بود. و اینکارمز شبکه ساتنا و پایا میباشد.

سوالات و انتقادات خود را در مورد معرفی صرافی ایرانی آنلاین Nobitex، زیر همین پست، و یا در اینستاگرام، در قسمت دایرکت سوالات خود را ارسال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما